Zwrot towaru

1. Wypełnij i prześlij formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres bok@ononaplus.pl.
2. Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta) i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
3. Odeślij paczkę na adres:

OnOnaPlus
ul. Zakładowa 50
92-414 Łódź
Z dopiskiem „Zwrot”

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”.

Reklamacja towaru

1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
2. Zapakuj reklamowany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta) i włóż do paczki formularz reklamacji oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
3. Odeślij paczkę na adres:

OnOnaPlus
ul. Zakładowa 50
92-414 Łódź
Z dopiskiem „Reklamacja”

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu.